Ukens Spørsmål #20

Du serriøst perfekte ben! Ikke for store, og ikke for syltynne - men perfekte! Akkurat sånne jeg vil ha :) Går du på noe diett i tillegg til det du trener? Liksom spiser du godteri og sånt, eller bare masse sunt?

Tusen takk søte deg! Ja, bena mine har blitt litt større etter jeg begynte å trene, og det er jeg komfortabel med! Jeg går egentlig ikke på noe diett, men jeg passer på hva jeg spiser. Jeg prøver og holde meg unna brød f.eks. Jeg spiser mye salat(salat, agurk, gulrot og kylling/skinke/svin), i hvert fall på skolen. Ellers prøver jeg å lage sunnere varianter av ting, f.eks så lager jeg protein pannekaker/vaffler isteden for vanlige, jeg drikker proteinshake for å få mer protein og for at jeg skal bli mett på skolen. Jeg drikker ikke vanlig brus, bare Cola zero, Cola light, Pepsi max, Sprite zero osv. Men ja jeg spiser godteri, som regel ikke på hverdager men det hender jo jeg tar meg en liten bit osv. Det er en dag i uken hvor jeg spiser hva jeg vil, og det er som regel på lørdager. Men egentlig tenker jeg ikke SÅ mye over på hva jeg spiser, bare jeg ikke går over et antall kalorier i løpet av en dag. 

Går du ikke på antidepressiv?

Jeg gjorde det en periode, men jeg følte ikke det hjalp uansett hvor mye jeg trappet opp så da sluttet jeg. Var også sånn at jeg glemte å ta de hele tiden så jeg orket ikke, skal man gå på det må man faktisk ta de hver dag, det klarte ikke jeg haha.

hva gjør du for å få mer muskler på armene? kan du legge ut en oversikt over hva du spiser, trener og hvor mye? hvilke øvelser osv?:D


Her ser du enkelte av øvelsene jeg hadde gjort for å trene armer, og jeg vil se de funker utrolig bra!

driver du enda med selvskading?

Jeg kan ikke si at jeg ikke gjør det over hode lengre, jeg gjør det veldig sjeldent. Men selvskading handler ikke alltid om kutting og risping, det er mye annet også. Jeg kan brenne meg på rettetangen med vilje, jeg kan slå meg selv, slå i veggen eller denge hode i veggen. Det er noe jeg har gått over til, nettopp fordi jeg ikke får arr etter det. Men som sagt, det skjer så og si aldri lengre, fordi jeg har metoder jeg gjør når jeg kjenner at slike ting frister.

trener du i kjelleren eller hvor er det der? haha er jo aldri noen der?

Hahahah, nei bildene jeg jeg legger ut er fra et hjørne hvor nesten ingen er. Er egentlig ikke så mange som er på Impulse generelt, i hvert fall ikke på den tiden jeg trener så er ikke så sykt mange her, men er selvfølgelig ett par! Det er jo også grunnen til at byttet til Impulse, fordi jeg rett og slett ikke klarer å trene om det er mange rundt meg.


Noe du lurer på til neste gang?

10 kommentarer

Postet av: Victoria
Dato: 29.10.2013 kl. 18:23 Blogg: http://victoriavenbakken.blogg.no


Bra svar! snille lesere har du :)
Postet av: Emilie - Kommenterer alltid tilbake!
Dato: 29.10.2013 kl. 18:40 Blogg: http://xemilie.blogg.no


Bra svart!♥
Postet av: annasylvelin - kommenterer ALLTID tilbake<3
Dato: 29.10.2013 kl. 18:47 Blogg: http://annasylvelin.blogg.no


bra svart! kan du lage ønskeliste til jul?
Postet av: Simona Lovise, kommenterer tilbake
Dato: 29.10.2013 kl. 18:48 Blogg: http://simmeblogg.com/


Bra besvart
Postet av: Ingvild - Foto og hverdag med ME
Dato: 29.10.2013 kl. 19:00 Blogg: http://iaa1996.blogg.no/


bra svart da :D
Postet av: Frida
Dato: 29.10.2013 kl. 20:38 Blogg:


Jeg blir veldig motivert av alle trenings innleggene dine så jeg håper du fortsetter med det! Tusen takk for at du la ut de forskjellige øvelsene du gjør :)
Postet av: STINE HAUGAN
Dato: 29.10.2013 kl. 20:41 Blogg: http://stinehaugaan.blogg.no/


Frida: Ser at flere liker det, så det er noe jeg kommer til å fortsette med! :D
Postet av: mari
Dato: 29.10.2013 kl. 21:21 Blogg:


hva slags antidepressiva gikk du på?
Postet av: Monica
Dato: 25.11.2013 kl. 19:55 Blogg:


Hei! :)

altså det er kanskje ikke det smarteste å legge ut kalorigrensen din, folk blir faktisk påvirket. Du har jo selv slitt/sliter med spiseforstyrrelse og vet vell kanskje selv hvor lett det er å bli påvirket av andre mennesker. Spesielt når kaloriinntaket du legger ut er under det en vanlig person skal ha. Jeg vet selv hvor lett det er å bli påvirket av andre og kopiere det andre gjør rett og slett, og det er bare trist... jeg sier dette kun for at jeg ikke vil andre skal bli så påvirket av dette med å telle kalorier, og ha ett kaloriinntak som er mindre enn en ungdom vanligvis skal ha, det er viktig å ha fokus på alle dei andre næringsstoffene i maten enn selve kalori innholdet ;)

uansett håper jeg du får god hjelp ellers, du er vertfall nydelig! :)
Postet av: STINE HAUGAN
Dato: 25.11.2013 kl. 20:09 Blogg: http://stinehaugaan.blogg.no/


Monica: Nå er jo ikke det 1500 kcal lite, ikke etter min mening hvertfall men skjønner helt klart hva du mener. Jeg tenkte faktisk ikke over det, fordi jeg selv synes det høres mye ut men helt enig i det du sier egentlig! Det er selvfølgelig riktig som du sier, å ha fokus på næringsstoffene - og det har jeg! Men jeg har "grense" gjør ikke noe om jeg spiser for mye kalorier liksom, men det er en grei oversikt. Skal fjerne det :D

LEGG GJERNE IGJEN EN KOMMENTAR: