Transformation 2009-2013

Det gr fra venstre og bortover nr p ret det var, alts de til venstre er de fra starten av ret og de til hyre senere p ret.

2009 -

2010


2011


2012


2013 - veldig stor forskjell fra de to til venstre(sommer) og de to til hyre(n). Snart en mned siden jeg skrev dette innlegget, var litt usikker p om jeg ville legge det ut siden jeg synes det er litt flaut rett og slett haha. Her ser dere i hvertfall hvordan kroppen har forandret seg siden jeg startet blogge.. Fra da jeg ikke brydde meg noe srlig om hva jeg spiste og trente litt her og der, til nr jeg begynte bli syk, nr jeg var syk og hvordan jeg er n - litt friskere. Litt rart se p egentlig, rart se at jeg har vrt s "stor" og vrt s tynn. Er ikke lenge siden jeg var utrolig tynn heller, er s glad for at jeg tok et steg for bli friskere og sterkere, angrer ikke et sekund :-) 2013 har vrt et utrolig hardt r nr jeg tenker meg om, pga spising, tanker og mye annet i hverdagen. Er s glad for at et nytt r har startet og jeg kan prve rette opp i ting fra i fjor og prve ta vare p meg selv, som jeg fortjener.

Har kroppen din forandret seg en del de siste rene/mnedene?

8 kommentarer

Postet av: Katrine- kosthold & trening
Dato: 14.01.2014 kl. 19:11 Blogg: http://katrinekri.blogg.no


utrolig flink!
Postet av:
Dato: 14.01.2014 kl. 20:53 Blogg:


Ja, men vet ikke helt om det er positivt eller ikke. Har gtt ned over 10kg p kun noen mneder og er tydeligvis "undervektig".. Jeg synes selv jeg ikke er spesielt tynn og er egentlig veldig fornyd med kroppen min akkurat n i forhold til det jeg har vrt fr. Men alle sammen sier jeg har blitt for tynn og ber meg spise og snn. Har du noen tips?

Du har forresten kjempefin kropp! Man ser store forandringer p kun ett r ogs :-)
Postet av:
Dato: 14.01.2014 kl. 21:22 Blogg:


Du har syykt fin kropp bde n og fr du begynte trene, men synes det er s fint med en markert kropp og du har heelt klart drmmekropp!!
Postet av: STINE HAUGAN
Dato: 14.01.2014 kl. 21:35 Blogg: http://stinehaugaan.blogg.no/


Anonym: om du ikke spiser nok s er det bare spise mer, men ikke for mye. Kommer an p om du har sultet deg eller bare spist mer sunt osv. Men om du har blitt tynn og spist normalt s ville jeg trent mye styrke for heller legge p deg muskler :) men n vet ikke jeg om du har sultet deg tynn eller om det har kommet av normalt kosthold osv:)
Postet av: :)
Dato: 15.01.2014 kl. 00:31 Blogg:


Kunna faktisk ja!
Postet av: helene simensen
Dato: 15.01.2014 kl. 19:27 Blogg: http://helenessimensen.blogg.no


S flink du har vrt! :-D
Postet av: ida
Dato: 15.01.2014 kl. 22:13 Blogg:


hvor mye spiste du hver dag den perioden du var s tynn i 2013? ca hvor mange cal. og trente du noe eller l du bare hjemme?
Postet av: STINE HAUGAN
Dato: 15.01.2014 kl. 22:19 Blogg: http://stinehaugaan.blogg.no/


ida: har ikke tenkt fortelle det, i og med at det kan vre triggende eller gi tips til noe som ikke er sunt :) hadde en veldig drlig periode og klarte faktisk ikke spise p flere uker, s vet ikke hvor mange kcal jeg spise. Trente heller ingenting.

LEGG GJERNE IGJEN EN KOMMENTAR: