Treningsplan etter nyttår

Som alle andre så setter folk seg nye mål til nyåret, jeg har jo allerede startet og kommet godt i gang med treningen, men jeg har aldri hatt noe "timeplan" for treningen - men det har jeg tenkt å prøve ut når 2014 starter. Jeg er veldig fornøyd med det jeg har satt opp nå, men siden jeg skal begynne som turntrener mest sannsynlig må jeg kanskje endre dagene og sette om hvor ting passer. Kan også hende at dette blir for mye trening for meg også, i og med at turntrener også er en form trening og jeg har skole også! Men vi får se hvordan det går, jeg får prøve det først og jobbe meg utover etter hvor mye energi osv jeg har. Man trenger jo faktisk ikke å trene 5-6 ganger i uken for å få resultater av styrketreningen, holder med 3-4 - men så har vi jo de som også liker å trene for gøy, som meg!




Dag 6(lørdag) er hvile dag.

Denne planen fant jeg på nettet, tror det var fitnessbloggen.no. Jeg byttet ut veldig mange av øvelsene med de jeg kan osv, så hvis dere ikke skjønner hva ting er så finner dere sikkert de fleste av øvelsene på nettet. På de tunge dagene er det veeeldig mange øvelser, jeg vet ikke om jeg gjør alle - men skrev ned alle først og fremst så jeg har mye å velge mellom så jeg ikke blir lei, er viktig å variere:-D

Har du satt deg om noe plan for trening?

3 kommentarer

Postet av: Emmeline
Dato: 30.12.2013 kl. 13:54 Blogg: http://emmelove.blogg.no


Fikk akropolis medlemskap til jul,så blir mye trening fremover ja :)
Postet av: Guri
Dato: 02.01.2014 kl. 01:43 Blogg:


Er disse øvelsene ved hjelp av apparater eller bare ved hjelp av din egen kropp? Håper jeg får svar på dette så fort som mulig!
Postet av: STINE HAUGAN
Dato: 02.01.2014 kl. 02:12 Blogg: http://stinehaugaan.blogg.no/


Guri: de er med endten manualer, kabler eller apperater:) enkelte av øvelsene kan du også velge, bare å spørre de som jobber der du trener eller søke på nettet :) er det noen spesielle øvelser du tenker på?

LEGG GJERNE IGJEN EN KOMMENTAR: