Intervall utfordring

Jesus, det gikk nettopp opp for meg. Jeg m skjerpe meg, husker dere for noen dager siden at jeg sa jeg skulle stoppe med godteri? Vell:PPPP Har forbedret meg, men ja. Jeg s p vekta mi isted og det er ikke bra, den har gtt opp og det er ikke postitivt nr jeg vet det fett og ikke muskler. Litt muskler selvflgelig men mest fett, hehe. Jeg bryr meg egentlig svrt lite om vekta og veier fortsatt normalt/lite til hyden min, men jeg fler meg best om jeg ogs er noenlunde fornyd med vekten, det gjr sikkert de fleste.

Uansett s er det frste dag med litt "ny" plan, alts den er ikke ny men jeg TROR den vil gjre meg mer mett fordi jeg satt p mer mat p dagen og mindre p kvelden, er bare i skoletiden jeg er sulten som regel. S da blir det mindre utfordring spise usunt + at jeg har kjpt inn litt sukkerfri tyggis hvis det er nd. Jeg skal ogs p shoot p fredag, og jeg er faktisk s sykt lite komfortabel med kroppen min n. Men m nesten bare ta sjangsen :D Uansett fint med noen fine gode bilder, som jeg kanskje kan bruke til header? hmm.

Uansett, over til intervall utfordring. I vinter s lp jeg intervall hver dag jeg trente styrke, og da merket jeg fort p kroppen at den responderte bra p det. Derfor har jeg tenkt prve det igjen for se om det vil gi med kjappere resulater p magen, som sagt tidligere er det mitt strste kompleks og der jeg mister fett sist og legger p meg frst. Men jeg husker den tiden jeg sprang intervall hver dag - jeg flte nemlig ikke at jeg ble noe tynnere/strammere FR jeg ga opp og spiste litt mer godteri igjen og sluttet litt med cardio. Tok da et fr og etter bilde og da s man stor forskjell. Derfor tenkte jeg ordne fr og etter bilde OG mle midjen min :-) Tror ikke det er spesielt sunt med intervall hver dag, s det blir bare en liten periode fr jeg kanskje tar annen hver gang jeg trener styrke eller noe. M f opp kondisen min ogs, fordi den er ogs helt ute kjrer.

Om noen lurte p hvilken intervall jeg ska kjre s er det gerillja intervall, den har jeg skrevet om HER. Det er den intervallen jeg liker best, fordi den varer kun 4 minutter. Jeg er ikke en person som klarer holde ut og pine meg over lengre tid, s hvis du er snn som meg ville jeg anbefalt denne! Den er utrolig fin og blir anbefalt av mange peronlige trenere og den gir helt klart resulater. Jeg kjrer 8 runder med den p 16km/t, noe som burde vre det minste man kjrer - i hvertfall p runder. Nr 8 runder blir "lett" s kan man g opp til 10 f.eks.

Her ser dere kroppen min nr jeg trente intervall hver dag. Ikke det beste bildet av magen min, men grunnen til at magen min ikke ble helt stram og jeg ikke fikk til det mlet jeg ville var fordi jeg ikke trente mage :-) S dum som jeg var, haha. Derfor er det 0 snev til pack.


Har du satt deg noen utfordringer? Og hva gjr du for unng stsug?

3 kommentarer

Postet av: byhelenecharlotte
Dato: 04.09.2014 kl. 20:53 Blogg: http://byhelenecharlotte.blogg.no


For unng stsyg prver jeg gjre noe som holder meg opptatt slik at jeg p en mte glemmer det litt, eller tygger p tyggis! :-)
Postet av:
Dato: 04.09.2014 kl. 21:00 Blogg:


N virker det litt fra min side at dette har vippet over til veeeldig farlig sykelig opptatt av mat osv? Bare pass p!! Bare alt det stresset i seg selv tapper jo masse energi. Vr fornyd med kroppen din uansett vekt eller form, du er fin akkurat som du er naturlig :-))
Postet av: STINE HAUGAN
Dato: 04.09.2014 kl. 21:58 Blogg: http://stinehaugaan.blogg.no/


Anonym: Er vel mer at jeg vil mestre noe og ha noe vre stolt av. Jeg har ikke ml om bli helseskadelig tynn eller noe. S fort six packen kommer s slapper jeg mer av :)

LEGG GJERNE IGJEN EN KOMMENTAR: