Intervall utfordring

Jesus, det gikk nettopp opp for meg. Jeg må skjerpe meg, husker dere for noen dager siden at jeg sa jeg skulle stoppe med godteri? Vell:PPPP Har forbedret meg, men ja. Jeg så på vekta mi isted og det er ikke bra, den har gått opp og det er ikke postitivt når jeg vet det fett og ikke muskler. Litt muskler selvfølgelig men mest fett, hehe. Jeg bryr meg egentlig svært lite om vekta og veier fortsatt normalt/lite til høyden min, men jeg føler meg best om jeg også er noenlunde fornøyd med vekten, det gjør sikkert de fleste. 

Uansett så er det første dag med litt "ny" plan, altså den er ikke ny men jeg TROR den vil gjøre meg mer mett fordi jeg satt på mer mat på dagen og mindre på kvelden, er bare i skoletiden jeg er sulten som regel. Så da blir det mindre utfordring å spise usunt + at jeg har kjøpt inn litt sukkerfri tyggis hvis det er nød. Jeg skal også på shoot på fredag, og jeg er faktisk så sykt lite komfortabel med kroppen min nå. Men må nesten bare ta sjangsen :D Uansett fint med noen fine gode bilder, som jeg kanskje kan bruke til header? hmm. 

Uansett, over til intervall utfordring. I vinter så løp jeg intervall hver dag jeg trente styrke, og da merket jeg fort på kroppen at den responderte bra på det. Derfor har jeg tenkt å prøve det igjen for å se om det vil gi med kjappere resulater på magen, som sagt tidligere er det mitt største kompleks og der jeg mister fett sist og legger på meg først. Men jeg husker den tiden jeg sprang intervall hver dag - jeg følte nemlig ikke at jeg ble noe tynnere/strammere FØR jeg ga opp og spiste litt mer godteri igjen og sluttet litt med cardio. Tok da et før og etter bilde og da så man stor forskjell. Derfor tenkte jeg å ordne før og etter bilde OG måle midjen min :-) Tror ikke det er spesielt sunt med intervall hver dag, så det blir bare en liten periode før jeg kanskje tar annen hver gang jeg trener styrke eller noe. Må få opp kondisen min også, fordi den er også helt ute å kjører.

Om noen lurte på hvilken intervall jeg ska kjøre så er det gerillja intervall, den har jeg skrevet om HER. Det er den intervallen jeg liker best, fordi den varer kun 4 minutter. Jeg er ikke en person som klarer å holde ut og pine meg over lengre tid, så hvis du er sånn som meg ville jeg anbefalt denne! Den er utrolig fin og blir anbefalt av mange peronlige trenere og den gir helt klart resulater. Jeg kjører 8 runder med den på 16km/t, noe som burde være det minste man kjører - i hvertfall på runder. Når 8 runder blir "lett" så kan man gå opp til 10 f.eks. 

Her ser dere kroppen min når jeg trente intervall hver dag. Ikke det beste bildet av magen min, men grunnen til at magen min ikke ble helt stram og jeg ikke fikk til det målet jeg ville var fordi jeg ikke trente mage :-) Så dum som jeg var, haha. Derfor er det 0 snev til pack.


Har du satt deg noen utfordringer? Og hva gjør du for å unngå søtsug?

3 kommentarer

Postet av: byhelenecharlotte
Dato: 04.09.2014 kl. 20:53 Blogg: http://byhelenecharlotte.blogg.no


For å unngå søtsyúg prøver jeg å gjøre noe som holder meg opptatt slik at jeg på en måte glemmer det litt, eller tygger på tyggis! :-)
Postet av:
Dato: 04.09.2014 kl. 21:00 Blogg:


Nå virker det litt fra min side at dette har vippet over til veeeldig farlig sykelig opptatt av mat osv? Bare pass på!! Bare alt det stresset i seg selv tapper jo masse energi. Vær fornøyd med kroppen din uansett vekt eller form, du er fin akkurat som du er naturlig :-))
Postet av: STINE HAUGAN
Dato: 04.09.2014 kl. 21:58 Blogg: http://stinehaugaan.blogg.no/


Anonym: Er vel mer at jeg vil mestre noe og ha noe å være stolt av. Jeg har ikke mål om å bli helseskadelig tynn eller noe. Så fort six packen kommer så slapper jeg mer av :)

LEGG GJERNE IGJEN EN KOMMENTAR: